„Voi fi primarul de suflet al bârlãdenilor”

Barlad Online

Omul de afaceri Daniel Andrei a organizat chiar în seara alegerilor, pe 10 iunie, la o jumãtate de orã dupã închiderea urnelor, o conferintã de presã, unde a multumit tututor bârlãdenilor pentru prezenta ridicatã la vot si a tinut sã le promitã celor care l-au ales cã va rãmâne un ghimpe în coasta “ciocoilor” care au pus stãpânire pe oras: “Voi rãmâne primarul de suflet pentru bârlãdenii care m-au votat, indiferent de rezultatul alegerilor. Pentru mine, candidatura la primãrie a fost o experientã fantasticã. Nu as fi crezut cã pot conta atât de mult pentru bârlãdeni, cã sunt atât de iubit”. Daniel Andrei a fãcut duminicã seara si o declaratie surprinzãtoare: “Indiferent de rezultate, voi oferi un miliard de lei vechi celui care va dovedi cã acesti megaciocoi sau oricine din Primãrie au luat spagã. Nu se mai poate continua în acest ritm. Trebuie sã stãm cu sabia deasupra capului lor pânã vom pune capãt golãniilor. Personal voi încerca sã blochez manifestãrile lor mafiote în Consiliul Local Municipal Bârlad. Voi asigura asistentã juridicã tuturor celor care-mi vor aduce dovezi împotriva lor si vom actiona toate pârghiile legale”.
Scrisoare cãtre bârlãdeni
Ieri a fost cea de a doua conferintã de presã sustinutã de Daniel Andrei, în care a prezentat care este rezultatul PP-DD în alegeri precum si rezultatul sãu personal. „În urma voturilor exprimate de bârlãdeni, CLM Bârlad are si trei consilieri PP-DD, clasându-se pe locul II cu 3778 voturi, reusind extraordinara performantã dupã un termen foarte scurt, în cele 30 de zile de campanie, printr-o muncã de echipã. Ne bucurãm cã suntem înaintea PNL si PDL, partide cu vechime, care s-au situat sub noi ca procent. La functia de primar m-am clasat pe locul II, cu 4145 de voturi, la o diferentã fatã de liberalul Dumitru Boros, cu peste 1100 de voturi. Este o performantã personalã a mea exceptionalã si consider cã doar cu ajutorul dumneavostrã am reusit sã schimb în 30 de zile multe calcule ale celorlalte partide. Vreau sã adresez câteva gânduri celor care m-au votat si nu numai. Dragi bârlãdeni, desi am pierdut, eu sunt primarul bârlãdenilor. Ei m-au votat, si-au pus speranta si toatã încrederea în mine, eu sunt primarul lor de suflet. Lupta continuã, promit cã nu vã voi dezamãgi, luptãm împreunã sã alungãm în cei patru ani acel sistem corupt din conducerea Primãriei si sperãm cã avem timp suficient pentru a reusi împreunã. Prin diverse actiuni în ziua alegerilor, au încercat sã intimideze atât persoana mea, membri PP-DD din sectiile de votare, electoratul PP-DD dar, în cele din urmã, cu toate presiunile, am reusit sã obtinem cel mai bun scor pentru un partid înfiintat cu o lunã si jumãtate în urmã. Vã multumesc pentru încrederea acordatã! Doresc sã-l felicit pe câstigãtor, domnul Constantin Constantinescu, care a câstigat un nou mandat. În speranta unei bune colaborãri în cadrul CLM Bârlad si în speranta promovãrii proiectelor serioase de dezvoltare a orasului pe viitor, îmi exprim încrederea cã putem reusi cu toti cei din CLM sã promovãm proiecte în interesul poporului. Vã multumesc!”, a încheiat Daniel Andrei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu